7 dagar kvar!

Om en vecka den här tiden landar jag på Arlanda. Fantastiskt.


Trodde att jag och N skulle kunna ses idag, men han fick ett kvällspass och jag ska jobba monster pass imorgon 7.15-22 + kvällspass på onsdag. Så vi kommer nog inte hinna ses förren vi åker hem. Helgerna verkar vara fullspäckade med jobb på det här stället, och det är ju bra!


Idag har jag åtminstone varit lite produktiv, har varit till adeccos kontor i spöregn och lämnat in min timlista. Löneutbetalningen är varannan vecka så jag trodde jag skulle hinna få lön innan jag åker till Sthlm men mitt skattekort har inte kommit än, så jag väntar med att ta ut den här lönen annars dras 50% skatt, det är ju inte så kul. Förutom det har jag tvättat och sopat hela lägenheten för att dammsugaren verkligen sög (eller ja, sög inte så bra). Känns lite som när jag bodde i Jossis lägga och inte ägde en dammsugare utan bara sopade och skurade. Men det funkade det också. Tror aldrig jag bott renare än så men det var väl för att jag upptäckte det fantastiska med att bara städa efter sig själv, så mycket lättare det var.


Jag har matnojja, det är jobbigt. Har precis ätit lunch (en macka, surprise surprise) och har redan börjat tänka på middagen, har dessutom tryckt en chokladkaka på fm. Vet att det finns ett McDonalds inte så långt härifrån, men jag tycker det känns lite jobbigt att köpa skräpmat sådär åt sig själv. Känns som att de tänker att jag är värsta moffar´n, vilket de i såfall hade haft rätt i.

Fan va fjantig jag är.


Nu ska jag hoppa i duschen o tvätta håret så har jag gjort nåt mer produktivt idag.


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0