en dag kvar!!

Imorgon jobbar jag mitt sista pass för denna gång. Om varken jag eller N får ett kvällspass imorgon så åker jag till Drammen efter jobbet. Så den här tiden imorgon har jag förmodligen lämnat Tönsberg. Låter sjukt att säga det, med tanke på hur mycket jag gnällt, men just nu känns det som att jag hade kunnat stanna en vecka till. Tiden går sjukt fort när man får jobba mycket. Vill dock inte vara här alls när jag är ledig.

Håller på tvätta nu + att jag har sopat och skurat hela lägenheten. Det är riktigt mörkt här, inte mycket lampor så jag har verkligen inte sett skiten som legat på golvet men skurvattnet...urk. Nu funderar jag på om jag ska skura ett varv till och åka härifrån med gott samvete eller om jag ska strunta i det, det är ju ändå så mörkt...
Ska göra allt klart ikväll så att jag imorgon bara behöver tömma diskmaskinen och packa det sista.

Funderar på att gå och köpa lite godis, lägga mig i soffan och hoppas på att det är nåt bra på tv. Jo så får det nog bli, är ju trots allt lördag idag.

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0