Godmorgon mina vänner!

Har en känsla av att det för de flesta inte är någon god morgon idag, har jag rätt?

Usch, jag sitter här och försöker trycka i mig gröt som jag gjort på morgonen. Inte så gott och ganska slemmigt men jag vet att jag måste äta för man vet aldrig när man kan ta lunch. Trött som fan när klockan ringde, kommer bli en lång dag idag från 7.15-22. Jag längtar redan hem för att få sova lite till.

Ikväll när jag kommer hem är det bara att hoppa i säng på engång och när jag vaknar imorgon är det endast en vecka kvar tills det är dags för färd mot stockholm. Jippi!

Nu dags att gå till jobbet!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Erika N

jäklar vilket pass! du lär ju somna utan godnattsaga ikväll.

2009-11-01 @ 13:45:10
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: louise

jag tycker du e så duktig gumman, vet verkligen hur otroligt pissigt det kan vara att var ifrn allt som man känner till. jag ha dock aldrig uppskattat vänner eller familj samt sverige så mycket som jag gör idag. =) vi ses snart, tack och lov, hoppas jag ;) kram

2009-11-01 @ 19:19:19
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0