Hem ljuva hem

Snart åker vi hem. Om några timmar stiger jag in genom dörren till mitt hem, fantastiskt. Är 4 v sedan sist och man blir rätt less på att flaxa runt.
Jag inbillar mig att det kommer bli värsta härliga känslan att komma hem igen, har gjort mig någon form av romantiserad bild av vårt hem. Så det är inte helt omöjligt att den där fantastiska "åh va skönt att vara hemma"- känslan uteblir. Det är trots allt inte välstädat hemma, har massa tvätt, ingen mat, en hög med räkningar förmodligen och barnen kommer i samma stund som vi stiger in genom dörren, typ. Så det blir helt enkelt back to basic med engång. Jaja, skönt att komma hem i varje fall.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Erika N

nä det är fasiken underbart att vara nykter. dock hade jag velat ha något att göra på helgen. typ någon aktivitet. nu är ju visserligen vädret pissigt.men annars:-)

2009-11-16 @ 12:49:36
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0