Träningsvärk i magen

Herregud vad jag skrattade igår. Det var bland det roligaste jag gjort på länge. Det var tre komiker, nån okänd tjej, Marica Karlsson och Magnus Betner. De två sistnämnda var så fruktansvärt roliga, tyckte nästan lite synd om hon den första, jag försökte sympati skratta lite. Visst kan det vara roligt med sexskämt men kanske inte hela tiden. Hela hennes 30 min (eller vad det nu var) bestod av uteslutande underbältet skämt. Min idol är ändå Magnus Betner han är så skönt bitter och har så sjukt träffsäkra skämt. Det blev ju inte tråkigare direkt efter man dragit i sig några öl och nån drink. Nästa gång vill jag se Johan Glans, sen kan jag dö lycklig.

Innan Norra Brunn åt vi middag på Texas long horn. Kött! Precis det jag var sugen på efter 2,5 v med bröd och havregrynsgröt. Helt fantastiskt gott. 

En sak jag verkligen kan sakna i Luleå, är att kunna göra nåt spontant och roligt. Ska man typ se en standup för att ta ett exempel då får man boka flera veckor i förväg, se till att man är ledig då och styra och fixa. Inte så värst spontant. Här finns det något varje kväll i veckan, man kan göra nåt när man har tid helt enkelt oavsett dag.

Idag ska jag lämna tillbaka bulldegs-jeansen och sen ska jag gå på stan med Louise. Åh så mysigt, var alldeles för länge sedan jag träffade henne.

Nu in i duschen.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0