Utan jobb!

Inget jobb idag, man vet ju aldrig kanske det dyker upp nåt på em.
Jag vill jobba, massor. Det känns ju rätt meningslöst att vara här om man inte får jobba. Har skickat ett mail till min kontakt på Adecco, men hon behagar ju inte att svara. Har skickat ett för några veckor sedan också, inget svar på det heller. Jag blir vansinnig. Det är ju hennes jobb att se till att jag får svar på mina frågor. Ringer man så låter hon bara stressad. Behöver som veta nu om jul/nyår, flygbiljetterna försvinner fort. Om hon inte svarar idag, då ska jag skicka exakt samma mail imorgon igen. Underar om hon fattar piken?

Är rätt less på den här skiten. Kan det inte bara flyta på lite bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0