I love internet

Oj, så tråkigt jag hade haft det annars. Är glad för varenda dag som jag lyckas koppla upp mig.
Var lite orolig över jobb, men min kontakt på Adecco ringde för en stund sen och gav mig jobb i em/kväll i varje fall. Det känns skönt. Vill inte gå en enda dag här utan att jobba, det känns ju så meningslöst. Dessutom vill jag komma hem med bra med pengar så det verkligen känns värt det!

Måste ta mig ut och köpa lite mat så jag har nåt att ta med mig till jobbet, blir väl nån form av bröd kanske så jag smälter in bra bland norrmännen.

Super skönt väder här idag, riktigt skön höst. Inte alls kallt och solen skiner. Får nog lov att bli en promenad också.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0