lite ytterligare gnäll

Inge jobb idag heller verkar det som. Tredje dagen på rad nu, jag är ju för fan här för att jobba!!!
Jag vet inte om ni kan föreställa er hur jävla tråkigt jag har. Sjukt jävla tråkigt!
Det är inte mycket till tröst att veta att jag har två pass i helgen. 15 timmar. Det är ju ingenting. Det är ju 24 timmar på ett dygn. Med god vilja kan jag sova 10 av de. Det innebär 14 timmar varje dag att sysselsätta sig med nåt. Vilket inte går så bra!

Kanske ska baka nåt? det finns bara två små problem.
1. måste köpa alla ingredienser, för jag har ju inget här förutom smör. och salt, om det skulle behövas.
2. jag kommer äta upp allt själv.

sen kommer jag inte på nå mer produktivt att göra. Kan kolla på resor, men det är ju dumt att drömma iväg på någonting jag ändå inte kommer ha råd att göra med tanke på arbetsbristen.

Vad är det som jag gör att jag har så oflyt med jobb?

Kommentarer
Postat av: Erika N

haha, jodå jag klev upp i ottan och var på gymmet strax efter att dörrarna hade blivit upplåsta :)

och nu kommer jag garanterat sova jääävligt gott!

2009-10-29 @ 21:31:28
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: V

Men gumman då! Nä vad är det egentligen? Surt som fan. Men det har ju bara gått 1 vecka..kanske rullar på bättre nästa vecka, får vi hoppas!! Kämpa påååå

2009-10-30 @ 08:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0