Rena rama rånet!

Gav såklart efter för mitt begär efter cigg och kakor så jag gick ner till Narvesen (Norges svar på Pressbyrån) och köpte två muffins och ett litet cigg-paket. Vet ni vad de där förbannade cigaretterna kostade? 47 NOK, vilket motsvarar 58 svenska kronor...för 10 cigaretter! Skandal. Det värsta av allt var att det inte alls var så trevligt och njutningsfullt som jag tänkte det. Nä, jag stod och tryckte under taket till trappen för att det regnade och det enda som hände var att jag blev snurrig i huvudet och skitnödig. Misslyckat.

Kommentarer
Postat av: Erika N

hahaha, usch stackare :D

2009-10-26 @ 06:06:36
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: Vickan

hahaha men Beda då. Mer romantiskt än så är det inte att röka. Tyvärr...

2009-10-26 @ 08:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0