Heeeeem, jag vill heeeeem!!

Mitt kort funkar inte på SAS hemsida. Det gjorde det inte när jag skulle hit heller, men då betalade jag med N´s kort. Nu var det lite oklart om han hade pengar på sitt kort o vi har olika banker så överföringen kan ta nån dag. Ska jag då bli kvar här? Jag måste få åka hem. Jag har tom tackat nej till jobb söndagnatt för att jag så gärna vill åka hem, inte en dag till här, tack! Har ingen större lust att ringa kundtjänst heller för att sitta där i telefonkö lär ju ticka på bra på telefonräkningen (5,50kr/minut härifrån, billigt som tusan). Men nöden har ingen lag, väntar med spänning på meddelande från hemmafronten om pengarna finns eller inte, annars får jag ringa...


Kommentarer
Postat av: Anna J

Undvik in i det längsta kundtjänst!! Har vouchers som jag tänkte betala en resa med och fick sitta i 1h 15 min timme i kö för att boka.. och sen 15 min i en annan kö... fifan

2010-05-07 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0