Hur hände det här?

Jag äger 1100 kr sammanlagt på mina två konton. Hur blev det så här? det är 12 dagar till lön. Dessutom har jag lovat stora barnet att köpa en Idrottsrabatten som hon säljer för sin cheerleading (fy fan vad man alltid skulle sälja massa skit, bingolotter var värst) så där rök 100kr. Så en tusenlapp, det är vad jag har. Fantastiskt.
Som att vara student igen. Varför ha pengar när man klarar sig utan? Bitter? nä nä, det känns ju befriande att veta att jag varken kan köpa nåt roligt eller äta så mycket närmaste veckorna. Tur kylen är någorlunda full.
Förövrigt är jag mycket nöjd över mig själv. Morgonpromenad runt udden/varvet idag sen vid lunch löpning udden/varvet 2 varv!! Nu är det skönt att ligga i soffan och det är väl här resten av helgen kommer spenderas...och veckan..och veckan efter det. Nåja, snart ska jag börja jobba. Som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: louise

gumman, klippte de nätkabeln ? jag vill ha mer updates! =) PUSS

2010-05-17 @ 11:24:12
URL: http://louisetarden.blogg.se/
Postat av: louise

men hallå.. =( skriv någon gång då, tänk på mig som bor så långt borta! KRAAAAM

2010-05-25 @ 23:34:48
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0