Jobb på gyn i helgen...

Jag undrar starkt hur de plogar snö i det här landet, inte är det då bra i varje fall. Sjukt jobbigt att gå när det är lös snö med is under och dessutom inga plogade trottoarer så man får akta sig för bilarna hela tiden. Men gångvägarna är fina i varje fall.

Dykt upp lite jobb idag. Blir dag-vakt på Kirurgen 3 imorgon som är urologi+öra/näsa/hals. Sen har jag fått tre nattvakter i helgen på gyn. Lyckan är total. Ska bli roligt att se hur det är här. Gyn har flyttat ner på baersel, alltså BB/förlossningen i jul så med lite tur kanske man får se en liten nyfödd unge också.

Jag tog ett dåligt kort med med min mobil när jag var ute och gick idag, försökte bluetootha över den till datorn men telefonen hittar inte datorn. Måste man installera något i datorn innan man kan göra det? nån som kan?  

Kommentarer
Postat av: Linn

va roligt att vara på gyn! Det är ju lite av din specialité! :) Man har väll antingen bluetooth på datorn eller inte? men man måste aktivera det tror jag..hmm..vet inte riktigt!!

2009-12-30 @ 11:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0