Älskade McDonalds

Köpte mat där ändå. Åh så gott. Inte för att jag gillar McD så våldsamt men jämfört med allt annat jag ätit här så var det magiskt. Nästan. Ett Big Mac & Co här kostade 80 NOK alltså typ en svensk hundring. Det är förbannat dyrt. På de 12 dagarna jag varit här har jag ätit för ca 1500 SEK, det är nästan vad jag gör på en hel månad hemma men då äter jag definitivt inte havregrynsgröt varje dag. Det är så sjukt. Från och med nu ska jag njuta mer av att man faktiskt har råd att äta god mat hemma.

När jag kommer hem ska jag äta frukt, grekisk yougurt, honung och valnötter varenda frukost (i den hela veckan jag är hemma, hm...)

Ska göra lite te nu, håller på frysa ihjäl. Sen sova, imorgon blir en lång dag.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: LIna E

den frukosten är du värd =)

2009-11-03 @ 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0