Bulldeg aka mage

Det blir att lämna tillbaka jeansen. Kändes inte så roligt när varenda litet gram fett som befinner sig runt min mage (vilket är försvinnande många) la sig precis ovanför jeanskanten. Kan tyvärr inte acceptera att gå runt och se ut som en levande bulldeg.

Imorgon ska jag försöka shoppa nå sjyssta leggings, kanske ett par högklackade pjuckor inför helgen och nå sjyssta tröjor/tunikor/klänningar. Det är min plan. Jag kommer väl hem med ett par nya trosor och en fleccetröja, men what a fuck det är alltid roligt med nya grejjer!

Ny dags att göra sig klar inför middag.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Erika N

haha, jag vet :-) men det blir ju oftast den tiden man sitter och har tiden :-)

2009-11-12 @ 10:13:04
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0