bye bye norway hello stockholm

Ligger i hängmattan hos N:s mamma nu. Härligt att äntligen ha lämnat Norge. Fast frågar du mig hade den här hängmattan med mig i hellre fått hänga i Thailand än i Stockholm, men man får väl nöja sig med det nästbästa.

Såg på mitt konto att 13700 härliga kronor seglat in för den första 1,5 veckan jag var där. Med tanke på att jag långt ifrån slet då (ledig 3 av 11 dagar och bara ett dubbelpass) så blev jag glatt överraskad. Nu vet jag inte om reseersättningen är inräknad där, men hoppas inte :)

Nu ska jag vara ledig och ha det mysigt i två veckor innan det är dags att åka igen. Jag hoppas på att kanske få jobba nåt pass i Sunderbyn den veckan jag är hemma, men ingen större katastrof om det inte blir så. Nästa gång vi åker kommer vi mest troligt få vara på samma ställe och det känns ju fantastiskt. Då skulle det nästan kännas bra att vara där.

Nu i veckan ska jag shoppa, fika och festa. Fantastiskt.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0