dålig dålig dålig...

shoppare... det är vad jag är. Efter två dagar på stan har jag bara kommit hem med ett par sneakers och ett par jeans. Som jag inte ens vet om jag vill ha. Skulle köpa en dunjacka också, hittade en på peak för 4300kr men det kändes lite väl saftigt. I övrigt är det riktigt dåligt med dunisar här så det får jag nog lämna till Luleå. Där måste man ju kunna hitta en sjysst dunjacka, stan kryllar ju av friluftsmänniskor och det är dessutom svinkallt.

Ikväll ska vi ut och äta, jag vill ha kött! Efter det ska vi på Norra Brunn och se Magnus Betner mfl. Det blir säkert jätteroligt.

Imorgon måste jag verkligen försöka hitta nåt att ha på mig i helgen, blir födelsedagsfest hos Sara på lördag. Eftersom jag inte riktigt planerade för sthlm när jag åkte till norge har jag typ bara myskläder och praktiska utekläder med mig. Känns sådär att gå ut o vindbraller och goretex jacka.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0