Hicka

Jag har hicka, det är väl typ det intressantaste jag har att komma med just nu.
Har förresten köpt en dunjacka idag, dyrt var det. Men jag hoppas jag slipper frysa nu när jag går till jobbet där i vårt grannland. I helgen blir det jobb fredag kväll, lördag dag och söndag kväll. Ska bli så roligt att jobba lite här hemma, det är så mycket roligare här! 

Planet går på måndag kl. 10 så min lediga tid i helgen blir att handla mat jag kan ta med och får plats med, vila + att packa. Veckan här hemma har gått sjukt fort. Inte för att den är slut än, men tiden går fort när man har roligt (och när man sover).

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej!!

Såg att du ska vara hos oss, jag jobbar korthelgen så vi ses.

2009-11-20 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0