massa dagar kvar här...

Idag ska jag ringa till Adecco, för hon har inte svarat på mitt mail. Blä.
Om jag får blir jag nog kvar här hela v.50 och åker hem 14 dec, N åker 9 dec.
Känner att jag måste tjäna lite extra pengar. Sen en vecka hemma innan det är dags igen.

Det är dåligt med jobb här nu, det är ju halvskatt i nov så det är därför många tar extrapass och det blir inte mycket över till oss. Snart dec, hoppas det lossnar då!

Nu ska jag klä på mig, väcka N (kan inte jag sova ska inte han göra det heller) och äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Erika N

fan va trist att inte få jobba. gå omkring och dröna kan du ju göra hemma. skynda dig hem nu :-)

2009-11-27 @ 13:08:29
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: annicka

ha ha funkade det? ville bara veta....

2009-11-29 @ 02:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0