Mys med Vicky

Idag har jag och N varit på moderna museet och kollat på Dali´s utställning, mycket kulturellt. Skitcool konstnär det där. Efter det har jag varit ledsagare åt min tillfälligt blinda vän, stackars liten hade så ont men snart kommer hon kunna se perfekt (förhoppningsvis).

Ikväll ska jag se Idol för första gången på en månad. Men innan dess ska vi äta god mat och dricka gott vin. Imorgon blir det party hos Sara. Helt fantastiskt att få träffa sina saknade vänner.

Har varit en bra vecka, kommer bli en grym helg och sen blir det en skön vecka hemma i Luleå. Åker tillbaka till Norge nästa måndag och den här gången kommer jag och Nicklas få vara på samma ställe, fantastiskt!

Nu ska jag hjälpa vickan med maten, lite kanske man kan tillföra. Typ korka upp vinet.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0