Mina nya skönheter

Jag har börjat ett löpprogram som jag hittade i Fitness Magazine, det är ett 10 veckors program och tanken är att man ska bli snabb på milen. Frågan är hur snabb? Nu har jag i varje fall gjort vecka 1 - uppstart. V. 2 är också uppstart sen blir det lite hårdare. Men ska jag springa så var det definitivt dags för nya skor, de jag har är säkert 4 år gamla (jaa, jag skäms) och löpskor ska ju minst bytas varannat år. Men jag skyller på att jag har pluggat och inte haft råd.
Men här är mina nya pärlor, jag hoppas jag blir snabb som tusan i de. Dyra som stryk, 2000kr, men det är det väl värt om mina mongo fötter och ben håller sig någorlunda hela! Dessutom passade mina sulor i de, så jag slipper gå till sjukgymnasten för att forma om de, mycket skönt med tanke på att det inte går så fort när jag ska försöka styra upp nåt.

Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

det går mycket lättare och man springer helt klart snabbare i snygga skor. det tror jag iaf :-)

2010-04-17 @ 05:32:57
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: Tina

fick ett par riktiga sådana skor i julklapp. har kommit väl till pass nu när man börjat med tidningsutdelning - utan ett par riktiga skor hade kroppen inte klarat allt spring! Ett par riktiga skor gör allt! =)

2010-04-17 @ 06:30:19
URL: http://tjockobbe.blogg.se/
Postat av: louise

gumman, tar med min fina när jag kommer hem så löper vi tills vi svimmar! =)

2010-04-17 @ 15:53:00
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0