Strålande sol!

Sorry, ska skärpa mig och uppdatera lite oftare.
Helgen tillbringades i Riksgränsen tillsammans med man och barn. Mycket trevligt. Jag tycker ju fortfarande att det är rätt äckligt att åka skidor om det inte är perfekta förhållanden med sol och lagom hård backe. Som tur var var vädret gudomligt på fredagen
Låga moln, det är tur att solen strålar ovanför dem...

Ikväll har jag varit hemma med minsta barnet, men herregud säger jag bara...stackars alla ensamstående med barn därute. Efter jag hämtat henne vid 16-tiden så tog jag rätt på tvätten, vek in den, diskade, lagade mat, åt, dammsög och skurade, nattade barnet och städade toaletten. Sen var klockan helt plötsligt halv 9. Är det så alla kvällar ser ut för alla stackars ensamstående där ute som får göra allt själv? det är ju helt fantastiskt att de orkar i såfall.
Nu ska jag gå och säga godnatt åt stora barnet som kom hem för en stund sen och sen dags att hämta karln på jobbet, inte är man ledig när man är ledig direkt.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

visst är dom snygga. love them :-)

firstsneakers.com tror jag sidan heter :-)

2010-04-15 @ 13:59:22
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0