Thailand dag 2

Herregud så skönt det är att vara här, varmt, kladdigt och härligt!
Kom igår på morgonen, thailändsk tid. Var nåt gorm med hotellrummet så vi fick vänta ett par timmar på det. Lade oss vid poolen och väntade så länge, hade ingen solkräm så vi intog skuggan såklart för att spara vårt bleka nordiska skinn. Hjälpte inte alls, hann bränna rygg, baksida lår och näsa. Mycket rutinerat!
Igår fick jag den bästa thaimassagen och foot scruben någonsin, 100min och 400 baht, inte ens en hundring. Fantastiskt! Igår kväll efter middagen åt vi glass på ett Häegen Dazs ställe, shit va gott men rätt dyrt. Men va fan, man är ju inte här så ofta.
.
Idag har jag mest sovit, gick upp och käkade frukost vid 9.30 och sen sovit igen till 12, är så sjukt trött, måste vara tidsomställningen. Nu ligger vi i varje fall vid poolen, återigen i skuggan för att försöka återställa missödet från igår. Men det räcker gott, är varmt som fan!
Imorgon lämnar vi Ao Nang och så bär det av mot Koh Phangan, ser verkligen framemot en hel dag på buss och båt...hrm...
Nu ska jag bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0