Så här mycket meningsfullt består min dag av :)

okej, jag har förstått att det inte är okej att skriva att man är uttråkad när man befinner sig i något som är klart närmare paradiset än vad någon endaste lite mm av Sverige någonsin kommer vara. Så, jag ska inte göra om det! :)
Nyss hade vi i varje fall fruktstund, mango och drakfrukt.
Ingen av oss hade ätit drakfrukt förut så vi var ju tvungna att prova. Ingen höjdare visade det sig, smakade absolut ingenting med konsistens som en kiwi ungefär, fast den är ju väldigt fin i varje fall. Det vet vi ju alla att man kan komma långt med ett vackert yttre trots att innehållet inte är nå vidare, haha.
N är och tränar thaiboxning, när han kommer hem blir det den sedvanliga ölen i solnedgången.
Nu ska jag lägga mig i hängmattan och se lite SATC, bara några avsnitt kvar av sista säsongen, buhuuu. Känner redan känslan av tomhet när de tar slut. Ikväll ska vi åka till Haad Rin och se på thaiboxning, gissa vem som längtar som ett barn på julafton? (ledtråd: det är inte jag).
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

haha,det låter som att N har det riktigt bra där borta :-) du också antar jag :-) kommer du åka till Norge direkt ni kommer hem eller? för det är nämligen så att jag saknar dig lite grann. en fika eller ett glas vin hade varit trevligt. eller bara lite surr :)

2010-02-12 @ 21:47:32
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0