Åh vilket gorm!

Har fått lönespec idag och jag blir så förbannat less på att det aldrig stämmer. Dessutom är den så sjukt rörig så jag fattar inte vad jag har fått och inte fått. Men enligt mina egna beräkningar saknas typ 5000 NOK och det är ganska mycket, pengar som jag ska ha! Förra gången saknades det också, typ 18 h. Min konsulent sa att det kunde vara en natt de missat (dvs typ 10h) och att jag skulle få den. Det är ju för lite men jag orkar verkligen inte bråka.
Funderar starkt på att byta bolag, eller åtminstone kolla om det är möjligt att åka någon annanstans med adecco, för hon jag har nu är ju helt uppe i det blå!
Ska i varje fall jobba kväll idag och dag imorgon. På måndag åker vi hem, som jag längtar. Har bestämt mig för att måla om den lilla hallen vi har hemma, den är så fruktansvärt ful. Röd och hemsk. Så där blir det vitt, då har jag nåt att pyssla med nån dag i varje fall. Sen hade vi behövt fixa sovrummet också. En sak jag inte förstår är hur någon har kunnat sätta upp väv i nästan hela lägenheten, hallå! Inte snyggt. Hade velat riva ner den och tapetsera, men N säger att det är ett jävla jobb att riva väv + all spackling, så jag vet inte om jag orkar mig på det projektet.
Nu dags för lite SATC innan det är dags att göra sig färdig för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Erika N

men visst hinner du med lite häng med mig också?

2010-01-08 @ 22:49:07
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: Vickan

Mm..N har rätt. Du skulle grina efter 5 min..

2010-01-09 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0