Godis eller inte godis, det är frågan

Jag är så sugen. Tänk plopp. Gott!
Har funderat på att köpa godis i flera timmar nu, men jag kommer inte riktigt fram till något beslut.
Det är ju som gott, men samtidigt är jag lat, har ont i huvudet o i benen, godiset är inte lika gott här i Norge och det är jävligt dyrt + att det är onyttigt. Men ändå. Känns som att minuslistan blev något längre än pluslistan, men jag tror ändå jag måste kila iväg och köpa lite.
Såg hela säsongen av Cougar Town igår, att rekommendera. Ser jag ut sådär när jag är 40 ska jag också ligga med killar 20+. Kom på den briljanta idén att ta hem SATC från början, det är många säsonger. Perfekt för ledig tid här. Håller på att ta hem första säsongen, i nuläget är det 16 h och 32 min tills den är hemma. Känns inte som att det blir att se ikväll. Internet här går inte så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0