Hem ljuva hem!

Är hemma igen, väldigt skönt. Här var det dessutom + grader när vi landade, till skillnad mot en jävla massa minus i norge och -17 i sthlm.

Det väntade en fantastisk överraskning när vi kom hem. Hela toaletten luktade avlopp och var överfull med blomflugor, yääk. Så första timmen i hemmet ägnade jag åt att skura badrummet med rotborste och såpa. Nu är det rent i varje fall. Och blomman åkte i en sopsäck. Sen fick vi middagssällskap som hade med sig en flaska rött, så gott!

Har endel att pyssla med de närmaste dagarna, det är bra. Jag vet att jag kommer hinna bli less de tre veckor jag är hemma nu innan det är dags att åka till värmen. Jobb är varmt välkommet, jag hoppas på några pass i varje fall, det hade varit kul. 

Nu ska jag ta o krypa ner i min alldeles egna säng, åh så skönt det ska bli!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0