Insomnia

Hade lite körigt på jobbet imorse och kom därifrån först 8 fast jag egentligen slutade halv. Sen har jag lyckats sova till o från med lite matpause och toabesök i 4-5 h och nu kan jag inte sova mer. Men jag behöver. Nicklas jobbade morgon och slutade 14 och ska jobba natt i natt också, han har sovit nu i 2,5 h. Mycket provocerande. Varför kan jag inte sova? Rent logiskt borde jag verkligen behöva sömn, men hjärnan blir ju helt uppfuckad när man är vaken hela nätterna.
Imorgon är det vanlig dag igen, då är min konsulent tillbaka på jobbet. Ska fråga henne om hon kanske har mer behov för mig i Tönsberg. Nu vill både jag och N mjölka ur så många timmar som möjligt den sista veckan här. Sen kommer jag inte åka hit på två månader! Fantastiskt!
Bara 29 dagar kvar till Thailand nu! tjohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0