Den vanliga Norge-tristessen

Inget jobb, piss piss. Hade ju som ett mål: 10 pass innan hemresa, har gjort ett än så länge och det verkar inte bli något idag. Sen har jag torsdag natt och lördag natt inplanerat. I sämsta fall blir det bara 3 pass denna vecka och med den farten kommer jag definitivt inte stanna här tills 10-pass gränsen är nådd. Skit skit skit. Kom nu jobben kom. Jag vill åka hem, inte för att det egentligen är så farligt att vara här. Men det är besvärligt att inte ha sina grejjer, att inte ha samma tillgång till kök/vardagsrum/tv/kläder/prylar och allt man kan tänka sig. Sen är det enormt trist att vara ensammen. Idag blir det att göra saker jag måste, typ gå och betala N:s gymräkning från tiden han var här och handla mat. Superkul, tar säkert 45 min. Då är det ju typ bara 8 timmar kvar tills läggdags, PARTY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0