Drammen!

Tillbaka i Norge. Har haft två inskolningspass, det är verkligen jobbigt. Jag känner mig precis som när jag gjorde de första fältstudierna på sjukhuset efter två veckor på utbildningen. Följer efter som en svans, vet inte vad jag ska göra och hittar ingenting. Trots ett helt pass på avdelningen idag så gick jag fel när jag skulle hämta min väska innan jag gick hem. Avdelningarna är uppbyggda så att det är två korridorer, mellan de här korridorerna är det en gång där matbuffén står annars så är det rum emellan med en dörr åt varje korridor. Vart man än vänder sig så ser allt likadant ut! Helt fantastiskt svårt att orientera sig.

Imorgon har jag inget jobb inplanerat, på fredag ska jag jobba kväll. Det är så mycket lättare när man får jobba själv, utan inskolning.

Hade tänkt vara här 3 v. Men vi får se, N åker nog hem efter 2 och jag vet inte om jag vill sitta här själv, beror på hur mycket jag får jobba. Är jag här 3 v blir det bara 6 hela dagar hemma innan jag ska åka igen, så jag måste fundera på det här lite. Inte för länge bara för då blir flygbiljetterna dyra!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0