Deprimerad

Världens mysigaste kväll igår när älsklingen kom hit. Åt god mat och hängde, helt fantastiskt. Natten var väl kanske inte riktigt lika kul, har väl vaknat 15ggr eller så. Inte så lätt sova två i en 90cm säng, men mysigt med närhet i varje fall. Men sen ringde de kl. 7.20 till N och vill att han skulle komma och jobba. Jag som trodde vi skulle få hänga några timmar till.

Nu känner jag mig helt sjukt deppig. Vill inte vara här själv. Hoppas verkligen vi får bo tillsammans nästa gång.
Men det är bara ca 1,5 vecka kvar här för denna gång. Om det nu skulle vara till någon tröst.  

Hoppas de ringer om jobb idag, vet inte hur jag ska döda tiden här själv annars. Vet bara jobb lör-sön just nu.

Ska lägga mig i soffan, deppa och se nåt skitprogram på TV3 N.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Limpan

ÅÅH Jag vill kolla på skiprogram med dig! usch va jag saknar dig! Håll humöret uppe, du rockar!!

2009-10-28 @ 17:35:26
Postat av: elle

tack linn, va gullig du är! Kom hit till Norge o var med mig :)

2009-10-28 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0