blä

Usch, den här helgen har inte varit nå bra så här långt. Jag börjar ifrågasätta mig själv stenhårt och har ångest över den här stan. Men värst av allt är att alla min ångest-rök-kompisar, som man kan gå och blossa hos/med när det behövs för den psykiska hälsan, inte finns här. Eller jo, Erika finns ju..men hon jobbar ju hela helgen så hon är icke tillgänglig.
Är lite partysugen också, men samtidigt....nej. Inget känns kul just nu.
Försökte rycka upp mig med att sminka mig, platta håret och sånt som jag aldrig gör annars, men det funkade inte heller. Jaja, bara skärpa till sig och rycka upp sig på det gamla hederliga viset, låtsas att allt är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0