Jag har inget att ha på mig!

bokstavligt talat alltså. Rensade min garderob idag och slängde två stora påsar med grejjer och om garderoben var tunn innan så är det inget mot vad den är nu. Tänkte gå lös på skogarderoben också, men där fick gränsen gå. Även om det är mycket där jag inte vill ha mer/ inte har använt på år så tar det emot lite.
Eftersom jag dessutom verkar vara jojobantningens-mästare (fetare än någonsin, typ) är det inte mycket som passar heller. Så idag köpte jag Fitness Magazine och Cosmopolitan som fick komplettera Damernas Värld som jag inhandlade tidigare i veckan, på måndag kör vi. Då blir det fitness-life och sen i maj när jag varit en sväng i Norge och kompletterat bankkontot så blir det shopping. Nu är det dags att ta tag i mig själv.
Men nu, nu ska jag kolla till kakan som är ugnen. I helgen blir det mat o dryck i mängder. Som sagt, på måndag!

Kommentarer
Postat av: Linn

nu är det onsdag och jag vill ha en uppdatering på läget! hur går det?

jag saknar dig!!

PUSS

2010-04-13 @ 18:37:43
Postat av: Erika Norberg

haha, ja visst är det roligt att se inlägg man inte läst tidigare host host hint hint

tack själv för ikväll, var väldigt trevligt =) det gör vi om snart igen tycker jag =)

2010-04-13 @ 22:25:06
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0