Uttråkad

Idag ska vi åka iväg till andra sidan ön och snorkla. Ska bli roligt. Jag gör inte så mycket här annars, typ ligger i hängmattan och läser böcker. N tränar mellan 9-11 och 16-18 varje dag vilket innebär att vi är väldigt låsta just här där vi bor. Men med moppens hjälp tänkte vi dra iväg en sväng idag, blir kanske lite tight med tid, men det löser sig. Jag funderar på att ta båten över till Koh Tao någon dag också, men det känns lite trist att göra det själv.
Personligen hoppas jag att han snart tröttnar på den där förbannade thaiboxningen så vi kan dra härifrån, är less på Koh Phangan nu (fast jag ska egentligen inte klaga, det är betydligt bättre att vara här än hemma i snön eller i Norge).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska INTE klaga galna kvinna! Här bara snöar det och snöar det! Du får väll följa med niklas och slåss lite :)

Puss bruna bönan!

2010-02-10 @ 18:08:03
Postat av: Erika N

herregud. det är totalt absolut förbjudet att säga att man är uttråkad i thailand. speciellt när alla här hemma garanterat är gröna av avund. det är kallt och det snöar var och varannan dag. ideén om att komma dit lät verkligen inte dumt. hade jag kunnat så hade jag kommit på en gång! vi hade haft galet roligt :-)

2010-02-11 @ 10:47:55
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0