back to reality, back to Norway

Jaha, så var man här igen. Fast den här gången är det lite sämre. För det första har jag ju inte N med mig och för det andra har jag nytt rum. Ett rum som är skitit, som någon annan som bor här har lämnat en jävla massa grejjer i och där fönstret inte går att stänga. Härligt va?

Jag glömde såklart mina tofflor hemma, jag är enormt glad att det är plusgrader här nu för annars hade det blivit kallt, speciellt utan fungerande fönster.

Måste bara få gnälla över en sak till och det är att jag tog svintidiga flygningar hit för att kunna jobba kväll eller natt idag. Tror du jag har fått nåt jobb idag? Nädu! Inte det. Istället för att döda tid här hade jag fortfarande kunnat vara hemma och åka ikväll istället. Hrm. Piss.

Det jag har inplanerat nu är dagvakter lör+sön och kväll+natt på måndag. Hoppas på att det dyker upp någon kvällsvakt i helgen också, lika bra att slita när jag ändå är här.

Jaja, jag är rätt trött så det är väl bäst att jag börjar göra det man gör bäst i Norge, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0