Borta bäst, hemma inte så bra

Enormt flyt på Bangkoks flygplats, flyget var överbokat så vi blev uppgraderade till premium economy. Det är väl sånt som bara händer en gång i livet, men det kom lägligt på ett nattflyg. För det innebar riktiga täcken, stora stolar med enormt mycket benutrymme som gick väldigt bra att sova i, champagne innan planet startade, fyra rätters middag och lite sånt där ;)
Men så var man hemma igen. Vilken ångest! Skulle kunna göra mig av med en njure för att få åka iväg igen och aldrig komma tillbaks. Så känns det nu, men det går nog över snart. Förhoppningsvis.
Har total jetlag, vaknade före 7 i morse. Nu har jag sovit en liten stund och hoppas på ett par timmar till i em, för jag ska jobba natt i natt, och det blir nog rätt tungt annars...

Kommentarer
Postat av: sara

åh så fint att du är hemma! nu vill jag umgås beda :)

2010-03-03 @ 16:15:45
URL: http://vasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0