Snor och sånt

det är lite det mitt liv består av just idag. Har blivit förkyld och är helt övertygad om att det är straffet för att jag festade i helgen. Igår hade jag ont i halsen + kräktes pga baksmälla = dålig kombination.
Så synd om mig verkligen.
Fast jag har ett problem. Min älskling fyller år på lördag och jag vet inte vad jag ska ge, det är lika svårt varje gång! Jag orkar inte riktigt springa runt på stan o leta så jag vill gärna ha en bra idé om något och sen bara gå och köpa det!
Någon som har nåt förslag?

Kommentarer
Postat av: Louise

hmm.. varför inte köpa en nessesär, plånbok eller andra tråkiga saker som man sällan köper till sig själv som karl.. och laga till en fin middag med gott vin ute i vårsolen, alt överska genom att lura ut han på isen och i förväg ha gjort klart allt..sitta där och grilla =) mysigt juh!! hhaaha jag vet inte elle, lycka till. jag hatar sånt där ;)

2010-03-31 @ 16:31:27
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0