Suck & blä

Lyssnar på Melissa Horn och kan inte annat än känna mig deppig, henne blir jag knappast lyckligare av, fast det är ju så vackert.

I morse tog jag beslutet att det är dags att åka till Norge. Jobbar natt på onsdag i Sunderbyn så det blir nog att jag drar på fredag, måste bara kontakta Adecco imorgon och kolla så allt är ok. Blir nog ingen lång period denna gång, tänkte mig fredag till måndag veckan efter. 10 nätter. Det ska jag väl ändå överleva? Fan va ensamt men förhoppningsvis får jag jobba så mycket så jag klarar mig utan att åka dit igen på en månad, det hade varit skönt.

Då blir det väl att ägna veckan åt allt sånt jag måste göra innan, just nu står tvätta, köpa saker att fördriva tiden med där, klippa håret och träffa människor jag tycker om högst på listan. Sen ska Nutrilett kuren startas, skulle ha börjat i onsdags, ooooppps. Jaja måndag är en bra dag att börja det nya livet på :P

Strax dags för middag, sedan gymmet.



Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

visst är jag en av dom människorna du måste träffa? :-)

2010-03-08 @ 10:26:02
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0