2 dagar kvar!

Igår somnade jag vid 22-tiden. Var trött och hade verkligen gjort allt jag kunde komma på att göra dvs tvättat, filat fötterna, läst varenda blogg jag kunde hitta och sett ett gäng klipp på youtube. Vaknade ett par gånger i natt och höll på frysa ihjäl, tills jag upptäckte att jag hade dragit ut kontakten till elementet, istället för till lampan, för att plugga in datorn (har bara två kontaktuttag vid sängen och där slåss elementet, lampan och datorladdaren). Satte in den igen och somnade om. Vaknade på morgonen runt 8, sen vid 9, båda gångerna så enormt trött så jag inte orkade öppna ögonen. Ännu mindre gå på toa eller hämta vatten, trots risk för uttorkning. Hade ställt ett larm kl 11 så när det ringde då kände jag verkligen att det var dags att gå upp. Trött trots 13h sömn! Jag vet inte riktigt vad det är med mig, är så sjukt trött nu.

Nu är det bara två dagar kvar här. Ska jobba kväll ikväll, ska börja 1,5 h tidigare så jag får se mig runt lite på avdelningen för det är ny avdelning nu, hjärta. Där har jag aldrig varit förut så det ska bli spännande.
Börjar om en timme, så det är väl dags för tandborstning och lite sånt nu.

Längtar verkligen hem till min egna säng, lite träning på Helex och kanske framförallt till lite socialt umgänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0