24 h i Drammen

Igår em när jag slutade chansade jag på att det inte skulle bli nå mer jobb förren den natt jag har inplanerat i natt. Så jag åkte tillbaka till Drammen, trevligare att vara här med min älskling än sitta själv i Tönsberg.
Det blev mys igår med pizza, öl, choklad och film, fantastiskt.

Idag blir en lugn dag, det är så slaskigt här. Snöade rätt mycket i veckan och igår spöregnade det (=blött och halt) så att vara ute utan gummistövlar och broddar är ingen höjdare och några sådana har jag inte med mig. Kl. 19.20 är det bara att hoppa på tåget igen för att åka tillbaka och jobba natt. Tänkte åka tillbaka hit direkt imorgon bitti efter jag gått av. N åker hem tidigt på onsdag så jag måste försöka fylla upp min kvot av mys och socialt umgänge så jag inte dör inombords av att vara kvar här till måndag.

För att svara på din fråga Erika så hade jag jättegärna köpt en resa till dig med, men riktigt så mycket pengar tjänar jag tyvärr inte :)

Nu ska vi strax äta frukost.


Kommentarer
Postat av: Erika N

äsch! så ingen resa för mig alltså? lite ledsen blir man ju allt. och klagar på min stavning gör du också :p Många smällar på en gång =)

2009-12-06 @ 21:16:13
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0