3 dagar kvar!

Nu har jag jobbat klart alla nätter, så skönt att få vända tillbaka dygnet.
Hann inte sova mer än någon timme innan jag blev väckt av min konsulent på Adecco. Hon hade två kvällspass åt mig i helgen, lör-sön, känns bra. Sen berättade hon också att jag hade fått mycket positiv feedback härifrån, så det var ju roligt.


Idag har jag varit ute på långprommis, var riktigt skönt att få vara ute lite i dagsljus. Gick förbi affären och köpte en cola-light, gräddfil och dip på vägen hem så ikväll ska jag mysa med grönsaker och dip. Eftersom det bara är skit på tv så får jag väl hänga framför facebook, men det får funka. Kommer nog somna ganska tidigt också, är rätt trött.

Åker härifrån tidigt på måndag morgon så jag ska försöka tvätta upp allt som går + städa i helgen så allt är klart på söndag när jag går till jobbet. Bara 3 dagar kvar och jag längtar hem. Är less på vara här nu. Men det blir fina pengar, det får vara drivkraften. Kommer få ihop 60h den här veckan också så 120h på två veckor får jag väl vara nöjd med. 157 h totalt på de 20 dagar jag varit här, varav jag har varit helt ledig 2 dagar.

Nu ska jag hoppa in i duschen, slå på en tvättmaskin och sen göra lite middag.

Kommentarer
Postat av: sofie

skönt att jobbat klart alla nätter ju , :)

snygg blogg , :D

2009-12-11 @ 17:06:26
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0