Chockartat!

Åt frukost och gick o la mig när jag kom hem i morse. Klockan kanske var halv 9 när jag somnade. Fick ett sms kring 12 och vaknade, inget konstigt med det. Somnar om strax därefter, vaknar lite senare och kollar på klockan. Den är 17! Blir helt chockad. Det här har aldrig hänt. Att jag har kunnat sova efter nattjobb. Igår till 16 och idag till 17. Har kommit på 3 möjliga orsaker till att det blivit såhär.

1. Jag börjar lära mig att jobba på natten och sova på dagen. Var ju trots allt 4:e natten i rad nu.
2. Vetskapen om att det absolut inte finns något att göra här och ingen att umgås med gör att jag kan slappna av.
3. Jag är så förbannat trött och sliten efter snart 2 veckor med mycket jobb, konstiga arbetstider och knappt någon sömn.

Men nu känner jag mig faktiskt pigg! Ska försöka tvätta lite ikväll, men det är någon som varje em lägger beslag på tvättmaskinen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0