Det gick sådär...

med min promenad. Snöröjningen här fungerar tydligen inte så mycket bättre än hemma, dessutom har jag ju inte lyckats packa ner några vinterskor. Packade i ren aggression över att åka hit och tog bara med löpdojjer och sneakers, eller okej nu ljög jag. Jag packade inte alls i aggression, jag trodde helt enkelt inte att det skulle vara så här mycket snö här ännu. Lyckades ändå plumsa, halka, masa mig fram till affären där jag gav upp mina promenad planer och gick in och köpte choklad och glass istället. Det går sådär även med min diet.

Imorgon kanske de prioriterar att skotta även gångvägar så då hoppas jag att det blir en prommis. Risken är bara att vi är tillbaka på noll igen imorgon, för det snöar hur mycket som hellst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0