God jul!

Om man har världens bästa pojkvän så får man exakt det som man har suktat efter flera månader men inte haft råd att köpa. Så nu är jag en turkos houdini rikare. Fantastiskt. Den här tröjan ska jag ha när jag promenerar, springer, är ute när det är svinkallt, går till jobbet, åker skidor och myser. Och vid alla andra tillfällen. Kanske inte på krogen, men där är jag ju ändå aldrig nuförtiden. Av tjejerna fick jag ett par tofflor av fårskinn (misstänker att karln var liiite involverad även där) perfekt på de svinkalla golvet där vi bor i Drammen.
Känns helt okej att åka tillbaka till Norge imorgon. Med lite tur får vi vara på samma ställe i de 2 v som är planerat där. Förhoppningsvis mycket jobb, precis som sist. Får lön imorgon och om det inte dyker upp nåt jobb redan imorgon kväll ska jag spendera hela kvällen med att leta flygbiljetter till Thailand. Herregud vad jag behöver sol och värme nu!
Efter Norge hoppas jag på några härliga sociala dagar i Stockholm.
Merry Christmas mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0