Godmorgon!

Glöggtävling igår, mycket spännande att smaka allas glöggar. Det kan ju faktiskt vara riktigt gott, det som kan köpas på bolaget är ju ingenting i jämförelse. Idag har jag den obligatoriska bakisångesten. Inte för att jag drack särskilt mycket, eller gjorde något dumt. Bara lite allmän ångest sådär.
Idag ska vi fira julafton- inte så sugen alls. Hade gärna kunnat ligga själv på soffan hela dagen med en film o en pizza istället. Imorgon bär det av tillbaka till Norge, känns båda bra och dåligt. Skönt komma iväg härifrån från all julhets men trist att vara där och framförallt trist att jag missar alla goa och glada som kommer hem över jul.
Ska väga mig imorgon innan vi åker, räknar med +2kg efter den här veckan, bäst att förbereda sig så jag inte blir besviken. Nya tag nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0