Godmorgon!

Ytterligare en tidig imorgon. Kan inte komma ihåg sist jag fick sova och vakna när jag ville, nåväl. Jag är inte här för att sova. Ska jobba dag idag. Sen blir det natt imorgon. Nu är då frågan om jag ska chansa och åka till Drammen i em för att komma tillbaka hit imorgon kväll och hoppas att hon inte ringer för att jag ska jobba, samtidigt vill jag jobba. Men jag vill ju gärna träffa N lite också innan han åker hem, om nu inte han ska jobba. Tjorvigt det där.

Såg att jag fått min lönespec på mailen för första veckan. Trevlig överraskning. Sen fick jag mer i reseersättning än vad jag trott också, så det var ju poistivt. Åh, snart väntar Thailand runt knuten. Ska väl köpa lite julklappar och sen åker resten in på sparkontot. Vad ska ni ge er älskling i julklapp? jag har så dålig fantasi och han säger att om inte jag vet vad han vill ha, då älskar inte jag honom. Ingen press alls där.

Nu har jag skottat i mig gröten, standard frukost här i Norge, dags att göra sig klar!


Kommentarer
Postat av: Erika N

kan jag få en thailandsresa i julklapp av dig? det skulle vara hemskt snällt.

2009-12-05 @ 15:56:54
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: josefin

jag har tips på världens mest godluktande herrparfym. om de skulle vara intressant;) vet dock inte nu vad den heter.

2009-12-07 @ 21:11:51
URL: http://josefinpucher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0