Häng på Arlanda!

Sitter på Sky City på Arlanda nu, planet från Oslo var försenat (såklart, jävla Norwegian) fast det gjorde ju faktiskt inte något, jag har ju ändå inte bråttom. Tur dock att jag avstyrde den ev. klippningen som jag tänkte att jag skulle hinna göra hos V mellan planen, får ta den i januari istället :)

13.25 tror jag nästa plan går. Drygt två timmar kvar. Vad gör man här då?
Har redan planerat att jag ska äta lunch någonstans, men det tar ju inte så länge. Sen då?
När jag kom hade inte incheckningsdiskarna öppet, så det ska jag också kolla på en stund så jag får lämna bagaget.

Tror jag ska förska ta mig till Helex när jag kommer hem i em. Har räknat ut att det är 8 veckor sedan jag tränade sist, skandal! Inte undra på att jag tycker överarmarna börjar kännas sladdriga och slappa. Trist bara att jag kommer ha så träningsvärk efter första passet att det inte kommer bli någon trevlig upplevelse att träna resten av veckan, men det är bara att skylla sig själv när man varit lat!

Åh hoppas det händer något spännande här, eller att det kommer massor av kändisar som jag kan titta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0