Hur tänkte jag där?

Har varit och handlat. Tänkte att jag skulle handla så det räcker resten av veckan jag är här. Blir väl lite knapert mot slutet men det är bra att rensa kylen innan man åker, även om jag nu är tillbaka en vecka senare.
Hade någon form av bra plan innan jag handlade om vad jag skulle köpa, men nu när jag kom hem så verkar det som om det helt slagit slint. Förstår inte hur jag ska få ihop någonting av det jag köpte och dyrt blev det. Får väl äta det var för sig och sedan får det väl bli havregrynsgröt framtill måndag. Jag överlever nog.

Fick ett nattpass till i natt, plus att jag hade ett inbokat sedan tidigare nästa natt. Så på fredag morgon när jag går av (förhoppningsvis) så har jag jobbat 5 nätter. Blir många härliga timmar, men jag blir helt upp fuckad i huvudet. Hoppas på att få jobba dag/kväll i helgen. Helst dubbelpass lördag och ett dagpass på söndag så jag hinner tvätta och städa innan jag åker härifrån sviiintidigt på måndag.

Inte många dagar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0