Inget jobb så långt ögat kan nå...

Gick av natt igår och nu har jag inte fått nå mer jobb. Vikariepoolen ringde till N i morse, så han är på jobb. Jag fortsatte att sova, har nu precis ätit frukost. Det är rätt skönt att bara ta det lugnt och inte göra så mycket, men man blir fort less. Framförallt blir det inte så många timmars lön.

Funderar på när jag ska åka härifrån egentligen. Lutar åt 4:e-5:e januari någongång. Tänkte stanna i Sthlm ett par dagar då innan jag åker hem. Blir inte hemma så länge för jag måste hinna klämma in en tur hit igen i Januari innan vi åker till Thailand. Men det får nog bara bli 10 dagar eller så då. Jag dör inombords av att behöva vara här själv. 

Ska ta en promenad innan det blir mörkt. Var ute och gick igår kväll, de har en jättefin gångväg längs vattnet som var bra plogad och så, men inte en enda lampa! Tur att månen lyste. Jag som har livlig fantasi och helst inte vill bli överfallen av någon galen norrman måste försöka gå när det är ljust ute i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0