Insomnia

Tack Josefin för julklapps tipset, jag ska genast gå och köpa parfymen som jag inte vet vad den heter ;)

Gick fantastiskt att jobba natt, första gången som jag inte varit särskilt trött så det kändes bra. Mindre bra kändes det när jag skulle sova imorse och de håller på bygger på vägen utanför huset. Det levde om som fan så det blev inte mycket sömn. Dessutom ringde de från adecco och jag ska jobba natt inatt igen + en natt till i veckan, lite oklart när men jag får kolla i pärmen när jag kommer till jobbet ikväll. Känns skönt att jag får vara på samma avdelning så mycket, kanske man tillslut lär sig lite rutiner.

Måste försöka sova lite till i em, så det inte blir ytterligare en mardröms natt, har varit några sånna här. Det enda tråkiga är att när jag kommer hem från jobbet imorgon så är inte älsklingen kvar. Då får jag klara mig resten av veckan utan honom. Men om ganska precis 6 dygn landar jag i Luleå igen, så det känns okej. Jag föreslog att han skulle göra ett storkok ikväll, det ville han inte. Förstår inte varför, det är ju inte som att det finns så mycket att göra här så lite mat kan han väl styra upp. Sen skulle det ju förstås vara ett litet plus om det fanns färdig mat åt mig resten av veckan, men det var ju inte alls av den anledningen jag föreslog det...inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0