jobb jobb jobb

Ikväll har jag fått jobba för mina pengar, fick agera "hjelpepleier" då det var en sån som var sjuk. Det resulterade i stor utnyttjning från sykepleiern. Jaja, tiden går bara fortare om man får jobba lite mer. Hann nästan bara in på avdelningen innan jag fick ett pass imorgon också. Super. Hoppas det fortsätter så här så ramlar det in lite pengar, då är Thailand snart verklighet.
Måste verkligen sova nu, ska upp om 7 timmar och jag ligger endel back i sömn. Den är så fantastiskt skön den här sängen också, jag älskar verkligen när man känner varenda fjäder, som sängen är uppbyggd av, i ryggen...

Kommentarer
Postat av: Erika N

haha, ja helt klart är det för att du ska få mer plats =)just för tillfället har vi tre soffor i lägenheten. så vi kan mysa ut oss riktigt ordentligt när du kommer hälsar på=)

2009-12-03 @ 11:44:52
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0